از میان معیارهای موفقیت یک طراحی وب سایت، داشتن سابقه و حرفه مفید از مهمترین این معیارها به شمار می رود. داشتن سایتی با اطلاعات منحصر به فرد بهترین برگ برنده است. پس سعی کنید در طراحی وب سایت خود از مشاوران حرفه ای تیم دانتی کمک بگیرید.جهت طراحی وب سایت ویژه کارخانه ت هبلکس برای شروع و بعد از انتخاب دامین و یا همان اسم سایت که معمولا همان اسم کارخانه انتخاب میشود در صورت آزاد بودن دامین اسم کارخانه خریداری میشود و اگر هم دامین مورد نظر آزاد نباشد مجبور به انتخاب اسم دیگربا پسوند های مختلف هستیم و بعد از انتخاب اسم مرحله خرید و یا اجاره کردن هاست یا همان فضای مورد نیاز می باشد که نهایتا با 1 گیگابایت فضا می¬توان طراحی را شروع کرد.

طراحی سایت هبلکسیک سایت مخصوص کارخانه هبلکس تشکیل شده از چند گزینه در منوی اصلی می باشد ، اولین گزینه ، گزینه خانه می باشد، این گزینه برای راحتی کاربران بوده تا راحت تر به صفحه اول باز گردند. گزینه مهم بعدی در طراحی وب سایت کارخنجات هبلکس با توجه به عمرانی بودن این وب سایت ها بخش کارخانجات و اطلاعات فنی می¬باشد زیا بازدید کننده نیاز به اطلاعاتی در این بخش دارد. همچنین بخش عاملیت فروش برای بخش مهم بازایابی و فروش محصولات استفاده می¬شود. همچنین قسمت تماس یا ارتباط با ما برای برقراری ارتباط بین فروشنده، مشتری و عملیت فروش استفاده می¬شود. بخش خدمات برای اطلاع رسانی می باشد و بیشتر برای جذب مشتری تنظیم میشود و باید شیوا و روان و جذاب باشد بخش محصولات کارخانه هبلکس که عمدتا شامل بتون و بلوک های بتنی در انواع مختلغ می باشد که محصولات تولیدی کارخانه را نمایش میدهد که می تواند همراه با دسته بندی باشد، البته دسته بندی در صورتی نیاز می باشد که محصولات مختلفی در کارخانه تولید میشود و هر محصولی زیر شاخه های دیگری داشته باشد و تشکیل شده از عکس و عنوان عکس و یا همان عنوان محصول و توضیحات تکمیلی محصول ، و بخش جستجو هم می تواند در این نوع سایت های هبلکس داشته باشیم که برای جستجوی آسان برای پیدا کردن محصولات و خدمات مورد نظر استلاده می¬شود، بخش نمایندگان که تمامی نماینده های مجاز برای فروش محصولات معرفی میشوند تا مشتری به صورت خیلی راحت نماینده فروش محصولات کارخانه که در نزدیکی محل سکونت خودش باشد را انتخاب کند و بعد از این بخش در قالب و صحفه اول یک اسلایدر زیبا و جذاب هم قرار میگیرد که به اعلانات و محصولات و اخبار جدید را پوشش میدهد. از نظر رنگبندی می توان از رنگ اصلی سفید و رنگ های مشکی و قرمز باشد ، برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان تیم طراحی وب سایت دانتی به صورت رایگان مشاوره بگیرید و اطلاعات بیشتر درباره سایت های مخصوص کارخانجات ها و بخصوص کارخانه هبلکس بدست آورید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش تیم دانتی می توانید از بخش تماس با ما اقدام بفرمایید چراکه تیم دانتی دارای قویترین تیم برنامه نویسی و طراحی سایت می باشد.