به استانداردهاي طراحي وب سايت تولید یخچال باید توجه کنيم. در اينترنت وب سايت هايی وجود دارد که از بيش از 6 يا 8 فريم در صفحه استفاده کرده اند. استفاده از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها هرچند ممکن است باعث زيبايي وب سايت شود، اما باعث ناراحتی برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد. برای طراحی و برنامه نویسی سایت مناسب برای کارخانه های تولید یخچال و کارخانه جات های دیگر نیازمند به یک سری امکانات و ابزارهایی داریم که ما مشاوران تیم دانتی در ادامه کامل برای شما توضیح خواهیم داد و خواهیم گفت که یک سایت خوب در زمینه تولید یخچال چه شکلی و چگونه باید طراحی شود.

اگر شما برای ترویج و تبلیغ کسب و کار خود بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید، راهی سود آور وجود دارد، آن هم این است که طراحی سایت، را به صورت استاندارد انجام دهید، تا کاربران به محض دیدن وب سایت شما، دریابند که کار شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید.. طراحی سایت کارخانه های تولید در اولین قدم باید دارای یک منو اصلی باشد که منوی اصلی می تواند شامل چنین بخش هایی باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

تصویر طراحی وب سایت یخچال

درباره محتوای وب سایت خود فکر کنید. هر چقدر که وب سایت شما زیبا طراحی شده باشد چنانچه اطلاعات مورد نیاز کاربران را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند. کاربران به دنبال اطلاعات و محتوا به سایت شما آمده اند و وب سایت باید به آنها حس خوبی از یافتن اطلاعات درست، مفید و سهل الوصول همراه با زیبایی گرافیکی القا کند. در ارائه اطلاعات و توضیحات دست و دل باز باشید، شاید برخی از اطلاعات ساده ای که به نظر شما حائز اهمیت نیستند برای کاربران وب سایت شما بسیار جذاب باشند. منوی اصلی اول باید یک گزینه به اسم صفحه اول یا خانه داشته باشد که به کاربر امکان میدهد تا در هر صفحه یا قسمتی از سایت که باشد به راحتی و با کلیک بر روی صفحه اول وارد صفحه اول شود ، صفحه اول سایت تولیدی یخچال باید از نظر ظاهر هم زیبا و جذاب باشد که کاربر را جذب کند که زمان بیشتری در سایت بماند و از سایت شما استفاده کند و بعد از گزینه صفحه اول باید گزینه هایی مثل تماس با ما که از اسمش هم مشخص است که اطلاعات تماس شرکت و یا کارخانه به همراه ادرس می باشد تا مشتری بتواند راحت تر ارتباط برقرار کند با بخش های مختلف کارخانه و یا بخش مدیریت این بخش فقط کافیه که اطاعات متنی و فرم ارسال پیام داشته باشد و قرار دادن نقشه گوگل هم به دلخواه مدیر سایت می باشد که می تواند بعد از هماهنگی با تیم برنامه نویسی و طراحی سایت در قسمت تماس با ما قراردهد.

بعد از گزینه تماس با ما گزینه درباره ما نیاز می باشد که اطلاعات کلی درباره روش تولید و قدمت کارخانه و روش کارو مدیریت کارخانه در این بخش قرار میگیرد که معمولا دارد اطلاعات متنی و چند عدد عکس از محیط های مختلف کارخانه و یا اسناد مربوط به کارخانه و تولید و یا مدارک و اعتبارات ملی و بین المللی وسایر در این بخش قرار داده میشود و بعد از بخش درباره ما ، گزینه مهم محصولات مورد نیاز می باشد که تمامی محصولات تولیدی کارخانه با توجه به تعداد و نوع آنها در این بخش قرار خواهد گرفت که هر محصول دارای چند عکس و مقداری توضیح متنی خواهد داشت و گزینه خدمات هم همانند گزینه محصول هم میتوان اضافه کرد و در صورت تمایل می توانید بخش خدمات پس از فروش، ضمانت نامه و نمایندگان برای ارتباط گرفتن مشتری و راحت خرید کردن از شهرهای مختلف و سرویس محصولات باشد و معمولا سایت های کارخانه جات ها و تولیدی ها هم دارای صفحه سفارش اینترنتی محصول خواهند بود که می تواند از این طریق اعلان های مهم کارخانه و یا محصولات جدید را برای کاربر به نمایش گذاشت رنگ و قالب مورد استفاده برای این کارخانه میتوند سفید و یا آبی یخی باشد بهترین و مهمترین گزینه هایی مورد نیاز یک سایت کارخانه تولید یخچال این گزینه هایی که گفتیم می باشد و می توانید هم امکانات بیشتری هم در نظر بگیرید که با صلاح دید مدیریت مجموعه و سفارش دهند می باشد.

تیم دانتی مفتخر است که با توجه به دانش و حرفه بالای خود به ارائه مشاور رایگان و طراحی سایت شما بپردازد و شما میتوانید با کارشناسان تیم دانتی ارتباط برقرار کنید.