در دانتی می توانید سایت مورد نظر خود را برای طراحی سفارش دهید ،  طراحی انواع وب سایت ها : فروشگاهی ، املاک ، بیمه ، وکالت ، پزشکی ، تالار ها ، شرکتی  و .. 

در دانتی تلاش می شود بهترین خدمت با منصفانه ترین قیمت ارائه شود . تیم پشتیبانی دانتی  همراه بعد از ارائه خدمت در کنار شما خواهد بود .

علاوه بر طراحی وب در دانتی  خدمات پشتیبانی از سایت ها مختلف نیز پذیرقته می شود .

در صورتی که شما نیازمند سایت هستید و یا مدیریت یک کارخانه را بر عهده دارید و به فکر طراحی وب سایتی برای آن هستید. باید به این نکته توجه کنید که بخش اعظمی از بازدید کنندگان، علاوه بر مطالب موجود در سایت شما به طراحی قالب و شکل ظاهری سایت، توجه زیادی میکنند. تیم مشاوره دانتی وب نیز بدین منظور نکاتی را پیرامون هر چه بهتر طراحی کردن سایت کارخانه نوشابه به شما مشاوره می¬دهد پس با تیم دانتی وب در تماس باشید.

به استانداردهاي طراحي وب سايت تولید یخچال باید توجه کنيم. در اينترنت وب سايت هايی وجود دارد که از بيش از 6 يا 8 فريم در صفحه استفاده کرده اند. استفاده از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها هرچند ممکن است باعث زيبايي وب سايت شود، اما باعث ناراحتی برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد. برای طراحی و برنامه نویسی سایت مناسب برای کارخانه های تولید یخچال و کارخانه جات های دیگر نیازمند به یک سری امکانات و ابزارهایی داریم که ما مشاوران تیم دانتی در ادامه کامل برای شما توضیح خواهیم داد و خواهیم گفت که یک سایت خوب در زمینه تولید یخچال چه شکلی و چگونه باید طراحی شود.

از میان معیارهای موفقیت یک طراحی وب سایت، داشتن سابقه و حرفه مفید از مهمترین این معیارها به شمار می رود. داشتن سایتی با اطلاعات منحصر به فرد بهترین برگ برنده است. پس سعی کنید در طراحی وب سایت خود از مشاوران حرفه ای تیم دانتی کمک بگیرید.جهت طراحی وب سایت ویژه کارخانه ت هبلکس برای شروع و بعد از انتخاب دامین و یا همان اسم سایت که معمولا همان اسم کارخانه انتخاب میشود در صورت آزاد بودن دامین اسم کارخانه خریداری میشود و اگر هم دامین مورد نظر آزاد نباشد مجبور به انتخاب اسم دیگربا پسوند های مختلف هستیم و بعد از انتخاب اسم مرحله خرید و یا اجاره کردن هاست یا همان فضای مورد نیاز می باشد که نهایتا با 1 گیگابایت فضا می¬توان طراحی را شروع کرد.